Πέμπτη, 5 Αυγούστου 2010

Κορμός σοκολάτα με παγωτό βανίλια

Ζέστη μπορεί να κάνει, φαγητό να μην πολυθέλουμε, αλλά γλυκάκι??? Γίνεται να περάσει μέρα που να μη θέλουμε λίγο γλυκό ή παγωτό??? Εμείς τουλάχιστον όχι...

Σήμερα όμως το γλυκό δεν το έφτιαξα εγώ, αλλά η κόρη μου. Είναι από τα χεράκια της και μου φάνηκε ο πιο νόστιμος κορμός που έχω φάει...χαχαχα χαζομαμά ε???

Λοιπόν τα υλικά για τον κορμό, λίγο πολύ γνωστά, αλλά τα ανεβάζω έτσι απλά για να υπάρχουν...

Υλικά:(για τον κορμό)
1 βιτάμ πλάκα
1 ζαχαρούχο γάλα
5-6 κ.σ. γεμάτες κακάο
3/4 φλ. του καφέ κονιάκ
1 1/2 πακέτο μπισκότα πτι μπερ

Εκτέλεση:
Λιώνουμε το βιτάμ, χωρίς να κάψει, το βάζουμε στο μπωλ και ρίχνουμε το ζαχαρούχο, το κακάο και το κονιάκ και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε τα μπισκότα (χοντροσπασμένα), ανακατεύουμε και τυλίγουμε σε ρολό με μια λαδόκολλα.
Εμείς πάντως βάζουμε λαδόκολλα σε μια φόρμα του κέικ, μακρόστενη, ρίχνουμε το μείγμα και το τυλίγουμε εκεί μέσα. Μεταφέρετε πολύ πιο εύκολα στο ψυγείο.
Το αφήνουμε να παγώσει 3-4 ώρες, το κόβουμε φέτες και το συνοδεύουμε με παγωτό βανίλια και σιρόπι σοκολάτας.
Η συνταγή για το παγωτό υπάρχει εδώ.

Φτιάξτε το και απολαύστε το...
Καλό απόγευμα!!!

10 σχόλια:

  1. Ε άμα είναι της κόρης θα κεραστούμε οπωσδήποτε!!Να τη χαίρεσαι και να είναι πάντα γλυκαμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εεεεεεεε αφού είναι από τα χεράκια της κόρης σου, θα κεραστώ ένα κομμάτι χεχεχ
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κατά μάνα κατά κόρη..από πού θα πάρει το παιδί..
    να χα λίγο τώρα με το καφεδάκι..

    τη καλησπέρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με πρόλαβε η Βιβή, αυτό ακριβώς θα έλεγα, από που θα πάρει το παιδί, μη ξεχνάμε....έχει και παππου ζαχαροπλάστη!!!
    Κεράστηκα και έφυγα βιαστική... ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγαπημένος συνδυασμός, γι' αυτό αποφεύγουμε τον κορμό στο σπίτι μας, τον τρώμε σε μια καθισιά όλο!!! με παγωτό θέλουμε πολλαπλές μερίδες, μας κόλασε η κορούλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το άξιο μήλο, κάτω από τη μηλιά! Να τη χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κορμός είναι πολύ αγαπημένος και με παγωτάκι ακόμα καλύτερο! Γεια στα χέρια της!
    Λες να μας πάρουν τα πρωτεία τα κορίτσια μας; Έκανε και εμένα η κόρη μου ένα κέικ και οι άντρες του σπιτιού είπαν ότι εγώ δεν έχω φτιάξει ποτέ τόσο ωραίο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Halaaaaa! ΖωγραφίζειΧαιρετισμούς από
    ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ κόσμο της φαντασίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο γλυκάκι και αφού είναι από την κόρη σου, είναι σίγουρα ακόμα πιο γλυκό. Προσπαθώ να φανταστώ την χαρά μου, όταν θα δοκιμάσω φαγητάκι ή γλυκάκι από τα χεράκια της κόρης μου (6 μηνών), μάλλον πρέπει να έχω λίγο υπομονή...
    Περιμένω σχόλιο σου στο διαγωνισμό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο στην κορούλα σου , σιγουρα είναι ο πιο ιμος κορμός που έχεις φάει αυτό δεν χωράει αμφιβολία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή