Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Παγωτό βανίλια με μπισκότα γεμιστά Παπαδοπούλου

Τι σας έχω;  Πανεύκολο σπιτικό παγωτό βανίλια με γεμιστά μπισκότα. Πεντανόστιμο, οικονομικό και χωρίς παγωτομηχανή... 

Υλικά: 
500ml κρέμα γάλακτος 
1 συσκευασία ζαχαρούχο γάλα 
2 βανίλιες 
16 τεμ. μπισκότα γεμιστά (εγώ έβαλα 8 σοκολάτα, 8 βανίλια) 

Εκτέλεση:
Σπάμε με τα χέρια τα μπισκότα σε ένα μπωλ και τα αφήνουμε στην άκρη. 
Σε ένα άλλο σκεύος, πιο βαθύ, ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και τη χτυπάμε με το μίξερ χειρός μέχρι να πήξει. 
Όταν είναι έτοιμη προσθέτουμε το ζαχαρούχο και τις βανίλιες και χτυπάμε λίγο ακόμα μέχρι να ενσωματωθούν. 
Αφού έχουν ανακατευτεί καλά, αφήνουμε το μίξερ στην άκρη και προσθέτουμε τα σπασμένα μπισκότα ανακατεύοντας με ένα κουτάλι. 
Αδειάζουμε το μείγμα σε ένα τάπερ, αν θέλουμε ρίχνουμε λίγα ακόμα σπασμένα μπισκότα από πάνω και βάζουμε το παγωτό μας στην κατάψυξη. 
Μετά από 5-6 περίπου ώρες είναι έτοιμο. 
Σερβίρουμε σκέτο ή με σιρόπι της αρεσκείας μας ή συνοδεύουμε μια σοκολατόπιτα ή πορτοκαλόπιτα. 
Όπως και να το δοκιμάσετε είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!! Φτιάξτε το και θα με θυμηθείτε!

Όποιος θέλει μπορεί να δει όλη τη διαδικασία εδώ.  Έχω φτιάξει ένα μικρό και γρήγορο βιντεάκι στο κανάλι μου στο you tube. 
Θα χαρώ πολύ να με επισκεφτείτε και εκεί και να κάνετε εγγραφή ή να μου αφήσετε τα σχόλιά σας. 
Επίσης μπορείτε να δείτε και άλλη μια συνταγή για παγωτό που είχα ανεβάσει παλαιότερα εδώ

Καλή επιτυχία!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου