Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Εικόνες από την παρουσίαση του Ποριώτικου πρωινού στη HORECA2018

Στις 11 Φεβρουαρίου, στην έκθεση HORECA, ο Επαγγελματικός σύλλογος Πόρου και το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας, παρουσιάσε ζωντανά το πρωινό του νησιού μας. Είχα λοιπόν την τύχη και την τιμή να είμαι μέλος αυτής της μικρής ομάδας που έκανε την παρουσίαση του Ελληνικού, Ποριώτικου πρωινού, με προϊόντα του τόπου μας. Όπως σας είχα υποσχεθεί, σας έφερα όσο φωτογραφικό υλικό μπόρεσα. Όχι όσο θα ήθελα αλλά απ' το τίποτα...

Εδώ λοιπόν φώτο από το live cooking την ημέρα της παρουσίασης...
Εγώ με τον παρτενέρ μου, συνάδελφο και συμπατριώτη,  Άλεξ Παπαδόπουλο.
Τα πιάτα που ετοιμάσαμε ζωντανά ήταν...
Τηγανόψωμα με μυρωδικά, σερβιρισμένα με μέλι Τροιζηνίας, σουσάμι και ξύσμα λεμονιού...
Δροσερή σαλάτα εσπεριδοειδών...
Ποριώτικο καγιανά με λουκάνικα παραδοσιακά σε ζυμωτό ψωμί...
Εδώ βλέπετε άποψη από το τραπέζι μας.
Πίσω φαίνεται και το κέικ λεμονιού και η πάστα φλώρα με μαρμελάδα λεμόνι που ετοίμασα από τον Πόρο και πήγα στην παρουσίαση για να δοκιμάσει ο κόσμος... Το κέικ λεμονιού ήταν ένα από τα πιάτα που έκλεψαν τις εντυπώσεις και πολλοί ζητούσαν τη συνταγή!
Εδώ, είμαι με τον Ποριώτη Σεφ της λέσχης αρχιμαγείρων Ελλάδας και φίλο από τα παλιά, κύριο Αποστόλη Τσίκη!
Με τον πολυαγαπημένο μου Σεφ, επίσης της λέσχης Αρχιμαγείρων, κύριο Νίκο Κουρούπη- Αγάλλου! Έναν εκπληκτικό άνθρωπο και Σεφ!!!
Όλη η ομάδα μαγείρων και αρχιμαγείρων του Πόρου!!! Μαζί μας και η σούπερ μαγείρισσα του νησιού μας και φίλη μου, κα Κατερίνα Σακελλίου και  ο αντιπρόεδρος του συλλόγου κος Παντελής Κουνέλης.
Μαζί με τον πρόεδρο του συλλόγου, κύριο Δημήτρη Συξέρη.
Τελειώνοντας να πω, πως ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, είχαμε άψογη συνεργασία με όλους και με μεγάλη μου χαρά θα συμμετείχα ξανά!!!
Ευχαριστώ πολύ όσους με εμπιστεύτηκαν και είμαι πάντα στη διάθεση τους να βοηθήσω, όπως μπορώ, για το καλό του τόπου μας!!!

1 σχόλιο: