Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2018

Αλμυρό κέικ... με ότι υπάρχει στο ψυγείο

Καλημέρα, καλό φθινόπωρο εύχομαι σε όλους και έναν ακόμα πιο όμορφο χειμώνα!
Τι μου κάνετε; Εγώ άρχισα να μαζεύομαι σιγά σιγά, οπότε είπα να σας επισκεφτώ... Μου λείψατε είναι η αλήθεια!
Μετά από μία πολύ όμορφη, γεμάτη, αλλά και αρκετά κουραστική σεζόν στο μαγαζί, και αφού ο καιρός μας έκανε να μαζέψουμε μια ώρα γρηγορότερα, νιώθω την ανάγκη να σας ευχαριστήσω και από εδώ για την αληθινή αγάπη και υποστήριξη που μας δείχνετε. Σας ευχαριστούμε πραγματικά και το ξέρετε καλά, πως σας βλέπουμε όλους σαν φίλους, κάποιους ακόμα και σαν οικογένεια, και όχι σαν πελάτες. Τώρα θα γεμίσουμε μπαταρίες, θα ξεκουραστούμε και θα ανανεώσουμε το ραντεβού μας, πρώτα ο Θεός να είμαστε όλοι καλά, για το επόμενο καλοκαίρι...
Στα μαγειρικά μας τώρα.
Ακόμα βρίσκομαι σε μία κατάσταση "ανοικοδόμησης". Προσπαθώ να μαζέψω το σπίτι από το καλοκαίρι, τον κήπο, τη βεράντα και φυσικά να φρεσκάρω και το μαγαζί να είναι έτοιμο για όταν χρειαστεί. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, δεν κάνω και πολλά πολλά μαγειρέματα ακόμα. Απλά και εύκολα πράγματα.
Έτσι, ανοίγοντας χτες το απόγευμα το ψυγείο να δω τι υπάρχει γιατί τα παιδιά μου πείνασαν, βρήκα ένα σωρό ταπεράκια με "λίγο λίγο".  Λίγο ζαμπόν, λίγο μπέικον, μια γωνίτσα από λουκάνικο, λίγο τριμμένο τυρί κλπ. Τα έβγαλα όλα για να τα αδειάσω και να τα πλύνω και μου ήρθε η ιδέα για αυτό το κέικ.

Υλικά:
1 γιαούρτι στραγγιστό
3 αυγά
1 φλυτζάνι λάδι (1/2 ελαιόλαδο, 1/2 ηλιέλαιο)
200 γραμ. (περίπου) τριμμένο τυρί gouda ή ότι έχετε
1 κούπα ψιλοκομμένα αλλαντικά, ότι υπάρχει (ζαμπόν, μπέικον, λουκάνικο κλπ.)
1 πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
1/2 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
1 χούφτα ελιές σε ροδέλες (εννοείται χωρίς κουκούτσια)
1 χούφτα καλαμπόκι από κονσέρβα
αλάτι, πιπέρι, πάπρικα
λίγο ρίγανη
αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, όσο πάρει (εμένα μου πήρε λίγο παραπάνω από το μισό)

σουσάμι για πασπάλισμα, προαιρετικά

Εκτέλεση:
Σε ένα μπωλ, ρίχνουμε όλα τα υλικά, εκτός από το αλεύρι και τα ανακατεύουμε με ένα κουτάλι.
Προσθέτουμε σιγά σιγά το αλεύρι και το ενσωματώνουμε στο υπόλοιπο μείγμα. Θα μοιάζει κάπως έτσι...
Σε μια φόρμα για κέικ, στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί φούρνου και αδειάζουμε το μείγμα. Το απλώνουμε να πάει παντού και αν θέλουμε, πασπαλίζουμε με σουσάμι.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 170 βαθμούς με αέρα ή στους 180 πάνω κάτω. Με αέρα που το έψησα εγώ, χρειάστηκε περίπου 30 λεπτά. Εννοείται πως κάνουμε το τεστ με το μαχαίρι να βγαίνει καθαρό...
Βγάζουμε από το φούρνο, αφήνουμε να σταθεί 5 λεπτά και ξεφορμάρουμε. Αν έχετε βάλει το αντικολλητικό χαρτί όπως εγώ βγαίνει πανεύκολα!
Αφήνουμε λίγο να κρυώσει για να μη διαλυθεί, λέμε τώρα, αν αντέξετε από τη μυρωδιά, (εμείς δεν αντέξαμε) και κόβουμε σε φέτες...
Το απολαμβάνουμε σαν σνακ, σαν συμπλήρωμα φαγητού, σαν μεζέ, ακόμα και σαν κολατσιό για το σχολείο είναι ιδανικό.
Εμείς το συνοδεύσαμε με ένα ποτηράκι λευκό κρασί, ημίγλυκο και ήταν εξαιρετικό!
Σας προτείνω να το δοκιμάσετε. 
Είναι εύκολο, γρήγορο, νόστιμο και σου λύνει τα χέρια σε μια δύσκολη στιγμή.
Καλή επιτυχία σε όποιον το φτιάξει και καλό μήνα σε όλους!!!
Φιλιά πολλά!

2 σχόλια:

  1. Ωραίο το κέικ, νοστιμότατο! Καλό Φθινόπωρο και καλή ξεκούραση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε! Φιλιά πολλά

      Διαγραφή