Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Ένα ηλιόλουστο βραβείο!!!


Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μόλις απέκτησα το πρώτο μου βραβείο!!! Η χαρά μου μάλιστα είναι διπλή, γιατί μου το χάρισαν δύο φίλες μου, η Ελένη και η Λίζα, οι οποίες είναι αυτές που με βοήθησαν και στα πρώτα μου βήματα στο διαδύκτιο.... Φιλεναδούλες μου, σας ευχαριστώ πάααααρα πολύ, μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!
Αυτό το ηλιόλουστο βραβείο απονέμεται στους bloggers των οποίων η θετικότητα και η δημιουργικότητα εμπνέει άλλα άτομα στην μπλογκόσφαιρα.
Τώρα, σύμφωνα με τους κανόνες αποδοχής του, θα πρέπει και εγώ με τη σειρά μου, όπως θα κάνουν και αυτοί που θα το παραλάβουν, να:


- Τοποθετήσουν το βραβείο στο blog τους
- Να το χαρίσουν επίσης σε άλλους 12 μπλογκερς της επιλογής τους.
- Να βάλουν λίνκ στα ονόματα των μπλογκερς που θα το χαρίσουν.
- Να το ανακοινώσουν στα μπλογκ των οποίων το χάρισαν.

Με τη σειρά μου λοιπόν θα το χαρίσω κι εγώ με όλη μου την αγάπη σε κάποιους φίλους, αν και είμαι νέα στην παρέα σας και δεν γνωρίζω πάρα πολλούς... Γι' αυτό μάλλον δεν θα είναι δώδεκα...

Στη γλυκειά μου φίλη Νίκη και την "Σκέτη Γλύκα" της
Στη φίλη μου Λίλα και τα λιλά της.
Στις όμορφες κατασκευές της Kate.
Στον Νίκο και τα ανθρωποσκαλίσματά του.
Και σε όποιον περάσει μια βολτίτσα από εδώ...

2 σχόλια:

  1. Χρονια πολλά και καλή χρονιά

    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και για το βραβείο

    Αν θέλεις περασε να δεις και το άλλο μου blog που έχει πραγματάκια για έμας τα πιο μεγάλα παιδιά http://handmadebyvicky.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Βίκυ μου!!! Βεβαίως και θα περάσω να δω και το άλλο σου Blog!!!
    Να είσαι πάντα καλά και να δημιουργείς!!!
    Θα χαρώ πολύ να τα λέμε πιο συχνά... φιλικά Χρύσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή