Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Πατζαροσαλάτα

Εύκολη, νόστιμη, δροσερή και φυσικά της εποχής...
Μια σαλάτα με υπέροχο χρώμα και γεύση που μπορεί να σταθεί ακόμα και στο πιο επίσημο δείπνο!

Υλικά:
4 κεφάλια πατζάρια βρασμένα και ξεφλουδισμένα
1 χούφτα καρύδια ψιλοκομμένα
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένο
1 γιαούρτι στραγγιστό 2%
2 κουταλιές μαγιονέζα
λίγο ελαιόλαδο
λίγο ξύδι
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:
Αφού κρυώσουν τα πατζάρια, τα κόβουμε σε κυβάκια και τα βάζουμε σε μια σαλατιέρα.
Προσθέτουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε καλά.
Αφήνουμε λίγο στο ψυγείο να δέσουν οι γεύσεις μεταξύ τους και... απολαμβάνουμε!
Τόσο απλά...

Καλή όρεξη και Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!

12 σχόλια:

  1. Τα εχω ετοιμα βρασμενα στο ψυγειο τα πατζαρια, τα υλικα υπαρχουν, καρυδια δεν θα βαλω παω κουζινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα χρόνια να κάνω πατζαροσαλάτα και μου τη θύμισες! Την έκανα με αυτή ακριβώς τη συνταγή! Γράφομαι στους υποστηρικτές σου, αν θέλεις να με επισκεφτείς κι εσύ http://toukosmouoisyntages.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη παντζαροσαλάτα, με απλά υλικά που υπάρχουν σε κάθε σπίτι! Ευχαριστούμε για την όμορφη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια σαλάτα,τα παντζάρια όπως και να είναι φτιαγμένα μου αρέσουν πολυ,εγω δεν τη φτιάχνω έτσι τη σαλάτα αλλα τώρα σίγουρα θα δοκιμάσω τη δική σου,καλη εβδομάδα,και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου υπέροχη σαλάτα και μου αρέσει πάρα πολύ!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τοσο απλα και τοσο υπεροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εϊ!!! Μας λείπεις!!!
    Καλή χρονιά!!!
    Υγεία, χαμόγελο κ΄ το κεφάλι ψηλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα χρωματιστό στολίδι για το τραπέζι μας.
    Καλή χρονιά
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία χρώματα! Φαίνεται πολύ δροσιστική! καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μμμμ...τέλεια είναι!!!Μου αρέσουν τα παντζάρια πάρα πολύ,και ειδικά έτσι όμορφα όπως μας τα δείχνεις!!!!
    πολλά φιλιά και καλή όρεξη-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή