Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

Πατατοκατάσταση...


Καλησπέρα!!!
Τέλος με τις ελιές, τα λιτρίβια και τις αγροτικές δουλειές για φέτος... Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να ξαναβγάλουμε φρέσκο λαδάκι...

Λοιπόν, σαν πολύ καιρό δεν έχω να σας δώσω συνταγούλα???  
Γι' αυτό σκέφτηκα να σας δείξω το χθεσινό μας φαγάκι που, χωρίς πλάκα, ήταν άπαιχτο και πανεύκολο!!!
Ακόμα και για αρχάριους.
Για ρίξτε μια ματιά...

Υλικά:
6 - 8 ολόκληρες πατάτες καθαρισμένες
λουκάνικο χωριάτικο (εγώ πήρα με πράσο)
2 πιπεριές (1 κίτρινη, 1 πορτοκαλί)
ελάχιστο ελαιόλαδο
μπόλικο τυρί Edam τριμμένο
1/2 κουτί γάλα ΝΟΥΝΟΥ εβαπορέ
λίγο πιπεράκι
το αλάτι είναι προαιρετικό, εγώ δεν έβαλα

Εκτέλεση:
Βράζουμε καλά τις πατάτες ολόκληρες ή αν είναι πολύ μεγάλες τις κόβουμε στη μέση.
Όταν οι πατάτες είναι έτοιμες, τις στραγγίζουμε απ' τα νερά και τις κόβουμε σε χοντρά κομμάτια.
Βάζουμε τις μισές σε ένα πυρέξ και από πάνω ρίχνουμε λίγο απ' το τυρί.
Σε ένα τηγανάκι, σωτάρουμε ελαφρά στο ελαιόλαδο τις πιπεριές κομμένες σε κυβάκια και μόλις αρχίσουν να μαραίνονται ρίχνουμε και το λουκάνικο κομμένο σε ροδέλες.
Το φέρνουμε κι αυτό μια βόλτα, κατεβάζουμε απ' τη φωτιά και αδειάζουμε την κατσαρόλα στο πυρέξ με τις πατάτες και το τυρί. ( το λάδι είναι καλύτερα να το στραγγίσουμε)
Βάζουμε από πάνω τις υπόλοιπες κομμένες πατάτες, πασπαλίζουμε με αρκετό τυρί, ρίχνουμε πιπεράκι και περιχύνουμε με το γάλα (αδιάλυτο)

Είναι κάπως έτσι...
Το βάζουμε στο φούρνο, στους 200 βαθμούς και το ψήνουμε μέχρι να ροδίσει. 
Δεν θέλει πολύ αφού είναι όλα σχεδόν βρασμένα, ίσα να πιουν το γάλα οι πατάτες και να πάρει χρώμα... Εμένα έκανε περίπου 15 λεπτά στον αέρα...

Κι έγινε έτσι...
Συνοδέψτε με μια ωραία μαρουλοσαλάτα...ε πιείτε και λίγο κρασάκι, καλό κάνει...

Καλή όρεξη και καλό απόγευμα σε όλους!!!

33 σχόλια:

  1. Αυτά τα εύκολα και πεντανόστιμα φαγητά σλουρππππππ μ'αρέσουνννννννννννν
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν φεύγω μέχρι να αδειάσει το ταψι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να και οι επομενες πατατουλες!ποτε δε λεω οχι και σε δευτερο πιατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έτσι μπράβο να κάνουμε και κανένα φαγάκι..... Υπέροχο και λαχταριστό όπως πάντα!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρύσα μου αρέσει που έβαλες γάλα κι όχι κρέμα γάλακτος, αυτό είναι ένα φαγητό που έχω καιρό να κάνω και σε ευχαριστώ που μας το θύμισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μιαμ μιαμ μιαμ!!!!! Υπέροχο και πανεύκολο!!! Το λάτρεψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστεράκι κι εμένα... τρελαίνομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόπη κάθησε, θα βάλουμε και δεύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. cook, ούτε κι εγώ... είμαι πατατοφάγος..χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ετσι Μπετούλα μου, πολύ στο σορολόπ το είχα ρίξει ε???

    Φιλάκια καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξανθή μου, το προτιμώ το γαλατάκι από την κρέμα... είναι πολύ παχιά για τα γούστα μου! Τη χρησιμοποιώ σπάνια.

    Να' σαι καλά, καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαράκι μου να το φτιάξεις... και τα παιδιά μου το λάτρεψαν, δεν έμεινε τίποτα για το βράδυ!

    Πολλά φιλιά, καλό βράδυ σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Painter εχω πολύ καιρό να φτιάξω αυτό το φαγητό , την επόμενη φορά ομως θα το φτιάξω οπως εσυ , και θα είναι πολύ σύντομα! :)

    καλό απόγευμα , φιλιά

    Αφροδίτη- γλυκες ιστοριες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλησπέρα...πολύ καλή ιδέα !
    Δεν μαγείρεψα ποτέ τις πατάτες με τον τρόπο αυτό.
    Θα φτιάξω τη συνταγή σου και θα σου γράψω αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θαυμάσιες!!!
    μου φύλαξες μεριδούλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αφροδίτη μου, να το φτιάξεις!!! Είναι πανεύκολο και πολύ πολύ νόστιμο!

    Πολλά φιλιά καλή μου, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δήμητρά μου, να τη δοκιμάσεις.
    Είναι πολύ καλό για να μας βγάλει ασπροπρόσωπες σε μια ξαφνική επίσκεψη.
    Με ότι υπάρχει στο ψυγείο για καλή παρέα και κρασάκι. Πολύ εύκολο και σηκώνει παραλλαγές σε αλλαντικά ή τυριά...

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φυσικά Μπέτυ μου... σε περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι σούπερ φαγάκι...λίγο παχυντικό αλλά χαλάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πεντανοστιμο!!! το εχω κανει με μπεικον αντι λουκανικο! νομιζω ομως οτι ετσι οπως το εκανες ειναι πιο χορταστικο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. kalispera sas!kai kalos sas vrika!telies oi patatoules!mou arese pou evales gala enti gia krema galaktos!tha dokimasti amesa !gia sta xerakia sou!!
    xeretismata apo tin xionismeni stockholmi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λίγο Νατάσα μου, λίγο... για μια φορά, δεν πειράζει...

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πράγματι pink, είναι πολύ χορταστικό... εμείς όμως δε σταματήσαμε παρά μόνο όταν άδειασε το πυρέξ!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Βασιλική μου καλωσόρισες!
    Να το δοκιμάσεις...
    Εγώ προτιμώ τη γεύση και την υφή του γάλακτος απ' την κρέμα. Την θεωρώ πολύ πηχτή και παχιά, ακόμα και την light.

    Χάρηκα πολύ που με επισκέφτηκες!
    Φιλιά στην όμορφη Στοκχόλμη (τυχερούλα, έχετε χιόνι ε???)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιαμ, γιαμ! Το ωραιότερο "θηλυκό" στην κουζίνα, πατάτα η πολυαγαπημένη, παρέα με λουκανικάκι με πράσο! Πώς να αντισταθεί κανείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ααααα αυτη δεν ειναι πατατοκατασταση ειναι παλιοκατασταση...κολαση!!!!πωωω
    ξερογλυφομαι...
    Αχ ναι..ποσο δικιο εχεις...και εγω προτιμω το γαλα απο την κρεμα γαλακτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. τέλειο, το τρώμε αλλά μετά θα πάμε και πάλι για μάζεμα ελιάς να κάψουμε τις θερμίδες, χαχα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ ωραίο και νόστιμο πιάτο. Απλό και εύκολο ό,τι πρέπει για τις μέρες που ο χρόνος είναι λιγοστός.
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν είναι ζωή αυτή! Πάλι άργησα και μάλλον δεν πρόλαβα τίποτα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ αχ πολύ ωραίο το φαγητάκι σου,καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Kali xronia!!! tin kaliteri euxomai!!! H syntagi soy einai me link sto Donkey!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. donkey σ' ευχαριστώωω... δεν είχα πάρει είδηση...

    Πολλά φιλιά σε όλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή