Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Κι άλλα βραβεία!!!!!!!!!!!!!!



Καλημέρα και Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

Μια εβδομάδα που ξεκινά πολύ γλυκά, με πολλή αγάπη σε όλη τη blogoγειτονιά... Γέμισε η γειτονιά μας βραβεία και χαρά...
Υπέροχα!!!

Εγώ προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ξαναπαίρνω τα δυο αυτά βραβειάκια, ( τα πήρα κι εχθές στο άλλο μου blog, με τις
κατασκευές) από τα δυο γλυκά κοριτσάκια μας, με τις υπέροχες γλυκονοστιμιές και όχι μόνο, τη Σάντυ και την Αθηνούλα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι κορίτσια!!!

Τώρα οι κανόνες λένε πως πρέπει εγώ με τη σειρά μου, να τα χαρίσω στα δέκα πιο αγαπημένα μου blog.
Ευτυχώς που μου ξαναδίνεται η ευκαιρία, ώστε να το δώσω και σε άλλους, γιατί την πρώτη φορά δεν μου έφτασαν ... για να δούμε τώρα...
Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
Στην αγαπημένη όλων μας Κική και στην μικρή της, αλλά διάσημη κουζίνα!!!
Στην Ελευθερία και τις νοστιμιές της!!!
Στην γλυκιά Μπετούλα μας!!!
Στην pansofix, που μας λείπει συχνά τελευταία!!!
Στην καινούρια μου φίλη με το πολύ ενδιαφέρον blog ANTHIVOLON
Στην κουζίνα της πιο γλυκιάς mamas
Στις υπέροχες κατασκευές της Kate loves Greg!!!
Στην Ανεράιδα, γιατί ότι φτιάχνει είναι τέλειο!!!

Και αφήνω και δυο βραβεία να τα πάρει όποιος θέλει, γιατί πάλι δεν φτάνουν για όλους όσους επισκέπτομαι καθημερινά...
Όποιοι με επισκεφτούν και δεν τους έχω δώσει ακόμα βραβείο, είναι δικό τους!!!

Φιλάκια πολλά σε όλους και Καλή μας Εβδομάδα!!!

11 σχόλια:

  1. πανω που ανοιξα το μπλογκ σου να παρω το λινκ για να σου στειλω ενα δωρακι, ειδα οτι με προλαβαναλλοι. Οχι μονο το ειχες παρει ηδη, αλλα... μου το χαρισες κιολας.
    Σ ευχαριστω !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα μπράβο για τα βραβεία σου!! είναι πολύ ωραία και τα δύο σου τα βλογκ
    Σε ευχαριστώ πολύ Η κόρη μου θα χαρεί πολύ

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και άλλα συγχαρητήρια και από εδώ Χρύσσα μου!
    Μπράβο σου για όλα τα βραβεία!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστω πολυ για το βραβειο...γιουπι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για το βραβείο και για τα καλά σου λόγια! Με συγκινείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωωωωω! Ευχαριστώ πολύ! Βρε παιδιά, αυτά τα βραβειάκια πάνε πακετάκι και τα δύο μαζί; Ευχαριστώ πολύ πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ σε ευχαριστώ πολύ-πολύ!
    Κάτι τέτοιες χειρονομίες ομορφαίνουν τις στιγμές μας!

    Και σε άλλο με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ... την σχετική ανάρτηση θα την κάνω αύριο, αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά από τη νύστα!!!!

    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..και εγω ευχαριστω πολυ ομορφούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ. Είναι τα πρώτα μου βραβεία, ελπίζω και πολύ τεχερά!!!!!
    Σ'ευχαριστώ επίσης και για τα πολύ καλά σου λόγια, πραγματικά μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.
    Θα αναρτήσω τα βραβεία το απόγευμα από το σπίτι. Τώρα είμαι στο γραφείο.
    Να'σαι πάντα καλά.
    Φιλιά
    Η συνονόματη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να είστε καλά κορίτσια, άλλωστε το αξίζετε και με το παραπάνω... Φιλιά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή