Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Top 10

Καλημέραααααααα!

Εδώ και αρκετές μέρες, με έχουν προσκαλέσει σε ένα παιχνιδάκι η Μαρία και η Pepi...
Ας μη φανώ λοιπόν αγενής, κι ας παίξω κι εγώ σαν παιδάκι που είμαι, χαχα

* Αγαπημένο βιβλίο: Εδώ υπάρχει πρόβλημα, γιατί τα βιβλία που αγαπώ είναι πολλά, αλλά θα ξεχωρίσω αυτά...
* Αγαπημένη Πόλη: Η Αθήνα... όπως ήταν κάποτε...
*Αγαπημένο Γλυκό: Κι εδώ υπάρχει ένα θεματάκι γιατί γενικώς είμαι γλυκατζού, αλλά θα πω ΣΟΚΟΛΑΤΑ, σε όλες της τις μορφές... Δεν θα μπορούσα να φανταστώ έναν κόσμο χωρίς αυτήν, χαχα
*Αγαπημένο Άρωμα: Το Elixir της Clinique, εδώ και πολλάαααα χρόνια, και απ' ότι βλέπετε τελειώνει κιόλας, οπότε...  όποιος έχει ευχαρίστηση, χαχαχα
*Αγαπημένο Τραγούδι: "Τake my breath away" - Berlin (Top gun soundtrack)
* Αγαπημένος Προορισμός: "Το σπίτι μου!!!" Σαν το σπιτάκι μου, πουθενά...
* Αγαπημένη Εκπομπή: 'Oοοοολα τα Cartoon..
*Αγαπημένο Blog: Εδώ... δεν υπάρχει περίπτωση να διαλέξω... Όλα όσα διαβάζω φυσικά...

*Αγαπημένο Φαγητό: Μουσακάς
*Αγαπημένη Ανάρτηση: Όλες μου τις αναρτήσεις τις αγαπώ το ίδιο... Άλλωστε όσοι με γνωρίζετε  καλά, ξέρετε, πως ότι φτιάχνω με τα χεράκια μου το κάνω με Πολύ Αγάπη!!! Οπότε...

Κι επειδή, ως συνήθως, έρχομαι τελευταία και καταϊδρωμένη, δεν νομίζω πως υπάρχει κάποιος που δεν έχει παίξει ακόμα για να τον προσκαλέσω...
Αν υπάρχει και δεν τον έχω ανακαλύψει, του δίνω τη σκυτάλη με πολύ χαρά!!!

Πολλά φιλιά

7 σχόλια:

  1. Χρύσα μου τέλειο το Top 10 σου!!!Αχ αυτός ο μουσακάς...Πολύ ωραίος!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το TOP 10 σου Χρύσα μου!!!!Συμφωνώ απόλυτα με το 3!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I enjoyed browsing through your favorite 10. I, too, love moussaka
    and am very fond of Elixir. Have a great day. Blessings...Mary

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μμμ...εχω κι εγω μεγαλη αδυναμια στη σοκολατα,μονο να μην είναι μπιτερ!

    καλή χρονια με πολλά καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και γλυκατζού και καρτούν-φιλ (όπως λέμε σινε-φιλ)και μουσακόπληκτη!!!!Πω πω, θανατηφόρος συνδυασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραια!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρύσα μου μια χαρά σε βρίσκω :) ειδικά στη σοκολάτα μμμμμ ότι πρέπει!!

    Εύχομαι μια όμορφη καινούργια χρονιά γεμάτη ελπίδα και αγάπη, να είσαι καλά, πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή