Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Σαλάτα με μαυρομάτικα της Καθαροδευτέρας.

Αυτή τη σαλάτα την φτιάχνω πάντα την Καθαρά Δευτέρα. Την έχω συνδέσει με αυτή τη μέρα όπως τη λαγάνα και την ταραμοσαλάτα... δεν ξέρω γιατί. Ίσως γιατί δεν έλειπε ποτέ από το τραπέζι μας τέτοια μέρα απ' όταν ήμουν πολύ μικρή. Φυσικά μπορεί να φαγωθεί όλο το χρόνο και μάλιστα είναι πολύ θρεπτική και υγιεινή....
Υλικά:
1/2 κιλό φασόλια μαυρομάτικα ξερά
(1 πακέτο)
1 μεγάλο μαρούλι
4-5 φρέσκα κρεμμυδάκια
3-4 κλωναράκια άνιθο

ελαιόλαδο

ξύδι
αλάτι


Εκτέλεση:

Βράζουμε τα φασόλια. (δεν χρειάζονται μούλιασμα, βράζουν εύκολα)

Τα σουρώνουμε και τα αφήνουμε λίγο να κρυώσουν.

Πλένουμε, στραγγίζουμε και ψιλοκόβουμε το μαρούλι, τα κρεμμυδάκια και τον άνιθο.

Τα βάζουμε σε μια μεγάλη σαλατιέρα μαζί με τα φασόλια, ρίχνουμε λάδι, ξύδι και αλάτι ανάλογα με τα γούστα μας, ανακατεύουμε καλά και η σαλάτα είναι έτοιμη.


Σερβίρετε κρύα ή ζεστή...

Εγώ προσωπικά την προτιμώ κρύα και τα φασόλια μου αρέσουν καλά βρασμένα, να ανακατευτούν καλά και να δέσουν με τα λαχανικά.
Την επόμενη μέρα, αν μείνει, είναι πολύ καλύτερη, πάντα σύμφωνα με τη γνώμη μου...

Καλή Σαρακοστή να έχουμε, με υγεία!!!

3 σχόλια:

  1. τελεια σαλατα και εμεις την ειχαμε χθες στο σαρακοστιανο τραπεζι πολυ νοστιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκτός από το μαρούλι, ίδια ήταν και η χτεσινή δική μου ~ την στόλισα και με κομματάκια από χρωματιστές πιπεριές... νόστιμη και όμορφη!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη σαρακοστη
    και γω πρωτη φορα την ειδα με μαρουλι, γιατι οχι??? θα τη δοκιμασουμε συντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή