Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Χταπόδι στιφάδο

Καλησπέρα σε όλη τη γειτονιά!!!
Δεν μπορείτε να πείτε... οι επισκέψεις μου όλο και πυκνώνουν. Όσο περνάει ο καιρός, πιστεύω πως θα μπορώ να έρχομαι όλο και περισσότερο!!!
Λοιπόν, για να περάσουμε στο θέμα μας...
Προχτές, την Κυριακή που μας πέρασε, έφτιαξα χταπόδι στιφάδο και προς μεγάλη μου χαρά το ίδιο φαγάκι, με τα ίδια ακριβώς υλικά, είχε φτιάξει και η φίλη μας η Ξανθή. Ή μάλλον για την ακρίβεια είχε "αναρτήσει" η Ξανθή αφού το είχε φτιάξει άλλη μέρα απ' ότι διάβασα...
Η μοναδική διαφορά είναι πως εγώ το μαγείρεψα στην κατσαρόλα χωρίς να την κλείσω γύρω γύρω με το ζυμαράκι.
Επίσης δε χρησιμοποίησα φρέσκια ντομάτα, ούτε ντοματάκια... απλά λίγο ντοματοπελτέ. Κατά τ' άλλα είναι ακριβώς το ίδιο πιάτο!!!
Έτσι σήμερα δεν σας γράφω τη συνταγή, αφού μπορείτε να τη βρείτε εδώ ή μπορεί ήδη να την έχετε δει, μην επαναλαμβανόμαστε...
Πολλά φιλιά σε όλους λοιπόν, καλό βράδυ και πάρτε ένα μεζεδάκι κι από μένα...

14 σχόλια:

  1. Χρύσα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!
    Ελπίζω να ανταποδώσω κάποια στιγμή, αν και πιστεύω ειλικρινά ότι πρέπει να υπάρχουν τέτοιες παραπομπές, όχι για διαφήμιση που μου είπε κάποιος, αλλά για την ένδειξη αγάπης και σεβασμού προς τον άλλον, κι εσύ τα αξίζεις όλα τούτα.
    Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε να το συζητάς Ξανθή μου...
    Τι νόημα θα είχε άλλωστε να έγραφα κι εγώ την ίδια συνταγή... θα άλλαζε κάτι??? Ίδιο φαγητό δεν είναι???
    Πολλά φιλάκια σου στέλνω, την αγάπη μου και ευχές για ένα όμορφο βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο το στιφάδο σου Χρύσα μου και τα κρεμμυδάκια μελωμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παιρνω την μιση κατσαρολα να μεινει και κατι για τους υπολοιπους...

    ζωγραφουλη μουυυυυυυυυυυυ.. σε ευχαριστωωωωωωωω..

    ναι σαι παντα καλα...

    φιλακιαααααααααααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το είχα ξεχάσει αυτό το όμορφο φαγάκι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα μεζεδάκι φτάνει; Δε φτάνει! Με μια γαβαθούλα όμως, συμβιβαζόμαστε! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έμεινε τίποτα για μένα;-)
    Καλό μήνα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπράβο κοπελίτσες μου...κι έλεγα τί να φτιάξω τη Δευτέρα...
    καλό μήνα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ νόστιμο φαγητό. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ζωγραφουληηηηηηηηη μουυυυυυυυυυυυ.. περασα να πω καλο απογευμααααααααααα..

    φιλακιααααααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή