Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2010

Η πρωτοχρονιάτικη σαλάτα μου

Υλικά:
(για τη σαλάτα)

1 σαλάτα πράσινη
1 σαλάτα σγουρή (ή μωβ ή ότι είδος σαλάτας σας αρέσει)
λίγα φύλλα σπανάκι
ρόκα (ανάλογα τα γούστα)
1/2 - 1 ξινόμηλο
1 χούφτα κουκουνάρι
λίγα καρύδια κομμένα με το μαχαίρι
λίγες σταφίδες ξανθές
μια χούφτα σπόρια από ρόδι

(για τη σως)
1 μεγάλη κουταλιά μέλι
λίγο ελαιόλαδο
ξύδι μπαλσάμικο
αλάτι

Εκτέλεση:
Πλένουμε καλά τα λαχανικά και τα βάζουμε να στραγγίσουν.
Αφού στραγγίσουν τα κόβουμε, όχι πολύ λεπτά, και τα βάζουμε σε μια σαλατιέρα.
Προσθέτουμε το μήλο, καθαρισμένο και κομμένο σε κύβους, το κουκουνάρι, τις σταφίδες, τα καρύδια και το ρόδι.
Σε ένα μπρίκι, ζεσταίνουμε το μέλι να λιώσει και ανακατεύουμε όλα τα υλικά για τη σως.
Περιχύνουμε τη σαλάτα και σερβίρουμε αμέσως.

Αυτή τη σαλάτα την έχω ονομάσει Πρωτοχρονιάτικη, επειδή περιέχει ρόδι και έχουμε τη συνήθεια την πρωτοχρονιά να σπάμε ένα ρόδι στην είσοδο του σπιτιού μας.
Φυσικά εμείς την απολαμβάνουμε όλο το χειμώνα, γιατί είναι πολύ νόστιμη, υγιεινή και παίρνει πολλές παραλλαγές. Το μέλι και το μπαλσάμικο δίνουν στη σαλάτα μια μοναδική γεύση. Όσοι την έχουν δοκιμάσει σπίτι μου, μου έχουν ζητήσει τη συνταγή.
Δοκιμάστε τη, κάντε τις παραλλαγές σας και θα με θυμηθείτε.
Άλλωστε αυτές τις μέρες, όλοι χρειαζόμαστε μια αποτοξίνωση!!!

9 σχόλια:

  1. Χρύσα μου εύχομαι ολόψυχα μια καλή, γλυκιά, δημιουργική και ευτυχισμένη χρονιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. προσωπικά εμένα μου άρεσε πολύ.Καλή χρονιά και πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η νέα χρονιά να είναι υπέροχη σαν την σαλάτα σου.πολλά φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελενάκι μου!!! Και εσείς να έχετε μια χρονιά γεμάτη υγεία, ευτυχία, δημιουργία, αγάπη και ότι άλλο ποθείτε!!! Φιλάκια πολλά.

    Γατούλη χαίρομαι πολύ που σου άρεσε η σαλάτα μου, άλλωστε το ξέρεις πως πάντα αυτή η σαλάτα είναι αφιερωμένη σε σένα!!!
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!!!!!!! Φιλάκιααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αμαν Αμαν νοστιμιές που θα φαμε πάλι εφέτος..... Καλώς την να... καλώς την να....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σας βρήκα Νίκη μου.... Ελάτε και θα φάμε καλά, πολύ καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά! Χαίρομαι που σε βρήκα (ας είναι καλά το facebook και η Λίλα)!!
    Άσε που μένεις και στο αγαπημένο μου μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες big mama... Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω (έστω και από μακριά)... Είδες τελικά μικρός που είναι ο κόσμος??? (χαχα)
    Έτσι να μαζευόμαστε σιγά σιγά!!! Καλή Χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή